Odpowiedzi

2010-03-07T19:38:26+01:00
Dlatego że czas akcji nie trwał jeden dzień tylko 5 dni, akcja nie była w jednym miejscu tylko w dwuch w Weronie i Monteu i nie jets jeden wątek tylko wiele: bal, ślub, morderstwo

mam nadzieję że pomogłam
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:40:02+01:00
Szekspir złamał zasadę 3 jedności (j.czasu,j.miejsca,j.akcji)ponieważ,-wydarzenia rozgrywają się w Weronie i Mantui; w ciągu kilku dni; jest wiele wątków.

Pozdrawiam:)
1 5 1