Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:05:41+01:00
Gdyż występuję tam dużą liczba surowców energetycznych , które są wykorzystywane w elektrowniach cieplnych.
Występuję tam także brak rzek z których można było by pozyskać energię wodną
65 4 65
2010-03-07T16:06:13+01:00
Moim zdaniem dlatego, ze w RPA głównym surowcem jest węgiel kamienny i jego spalanie powoduje energie elektryczną jak i ciepło.
10 3 10