Odpowiedzi

2010-03-07T16:09:03+01:00
Korzyści z przeczytania tej książki :
- Dowiedziałam sięwiele o prawdziwej przyjaźni
- poznałam ciekawe przygody 5 przyjaciół
26 1 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:11:13+01:00
Ta lektura jest książką psychologiczną. Cieszę się że mogła ją przeczytać. Dzieki niej wiem ile w moim życiu są warci rodzice. Cieszę sie że ich mam, bo bez mamy i taty życie byłoby cięzkie. Lektura porusza wiele wątków takich jak np. Przyjeżń i miłość.

ps. mam nadzieje że pomogłam. powodzonka
3 3 3