Odpowiedzi

2010-03-07T16:11:46+01:00
Dom moich marzeń to dwupiętrowy, jednorodzinny dom. Który będzie miał 8 pokoi, jeden duzy salon z kominkiem, 3 łazienki, biuro. W salonie jedna ściana będzie cała z szyb. Ogród wielki z basenem, placem zabaw. Na ogrodzie będą dwa psy i dwa koty.
9 2 9
2010-03-07T16:13:36+01:00
Dom moich marzeń to willa z basenem. Chciałabym aby liczył on około 20 pokoi m.in. kilka salonów, bibliotek, saunę i salę do aerobicu i fitness, kryty i odkryty basen oraz ogromny plac zabaw dla dzieci. W moim wymarzonym domu byłyby sprzątaczki, kucharki i ogrodniczki. Każdy z dzieci miałoby własny pokój z łazienką. To by było na tyle. Mam nadzieję, że pomogłam :D
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T16:15:27+01:00
Dom moich marzeń to na pewno dom jednorodzinny, z daleka od miasta. Oczywiście obok niego znajdowałby się duży ogród pełny drzew i kwiatów, ogromny basen. W środku powinno być ładnie i nowocześnie. Kolory ścian powinny być jasne, delikatne. Dużo przestrzeni, wolność, cisza i spokój.
6 4 6