1) Wyspa na Bałtyku, należąca w części do Polski i Niemiec <5liter>
2) Starożytne ruiny na Krecie <6liter>
3) Uchodzi do morza Karskiego <7liter>
4) Najwyższy z czynnych wulkanów w Europie <4litery>
5) Miejscowość na Węgrzech, w pobliżu której znajduje się rezerwat z resztkami puszty <9liter>
6) Najdalej na południe wysunięty przylądek Europy <13liter>
7)Miasto na Krymie, od którego pochodzi nazwa cieśniny łączącej Morze Czarne z Morzem Azowskim <5liter>
8) Główna rzeka Niziny Indu <5liter>
9) Morze typu śrudziemnego w północnej Europie <5liter>
10)Cieśnina pomiędzy Europą a Afryką <12liter>
11)W pobliżu jej ujścia leży francuski port Bordeaux <7liter>
12)Stolica jednego z państw naddunajskiech <9liter>
13)Jedna z cieśnin po drodze z Bałtyku na Ocean Atlantycki <8liter>

DaM najlepsząąą !!!!!!!! Prosze o pomocc :)

3

Odpowiedzi

2010-03-07T16:12:24+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:21:56+01:00
1) Uznam
2) Knosos
3) Jenisej
4) Etna
5) Hortobagy
6) Marroqui
7) Kercz
8) Indus
9) Bałtyk
10) Gibraltarska
11) Garonna
12) Budapeszt
13) Kattegat
1 4 1
2010-03-07T16:23:05+01:00
1) Uznam
2) Knosos
3) Jenisej
4) Etna
5) Hortobaga
6) Punta Tarifa
7) Krecz
8) Indus
9) Bałtyk
10) Cieśnina Gibraltarska
11) Garonna
12) Budapeszt
13) Kattegat