Odpowiedzi

2010-03-07T16:30:11+01:00
OSTROSŁUP- ostry+słup
WŁÓCZYKIJ- włóczy+kij
CZARODZIEJ- czar+dziać/dziej [?]
SPADKOBIERCA- spadek+brać

Nie wiem czy dobrze, ale mam nadzieję, że pomogłam. ;)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T17:10:44+01:00
Wskaż wyrazy podstawowe :
ostrosłup- ostry, słup
włóczykij - włóczyć, kij
czarodziej- czar, dziać
spadkobierca- spadek, brać
proszę. C:
3 3 3
2010-03-07T19:37:10+01:00
Wskaż wyrazy podstawowe :
ostrosłup- ostry, słup
włóczykij - włóczyć, kij
czarodziej- czar, dziać
spadkobierca- spadek, brać.
1 1 1