Odpowiedzi

2010-03-07T16:21:41+01:00
X to mniejszy kawałek pnia
x+2x=12
3x=12/:3
x=4
2x=8
Odp Mniejszy kawałek pnia ma 4 m , a większe 8m.
1 5 1
2010-03-07T16:22:12+01:00
Caly pien =12m
x=pierwszy kawalek
2x=drugi kawalek bo jest 2 razy dluzszy
Ukladamy rownanie i rozwiazujemy
x+2x=12
3x=12
x=4m

4m pierwszy a drugi 8m.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:23:51+01:00
X + 2x = 12
3x = 12
12 ÷ 3 = 4
4 × 2 = 8
Odp: Mniejszy kawałek ma 4 m, a większy 8 m.
1 5 1