Odpowiedzi

2010-03-07T16:22:25+01:00
Wodór w wodorkach jest na pierwszy stopniu utlenienia
Tlen w tlenkach jest drugim pierwszy stopniu utlenienia
Chlor w chlorkach jest pierwszym pierwszy stopniu utlenienia
Siarka w siarczkach jest drugim pierwszy stopniu utlenienia
Brom w bromkach jest pierwszym pierwszy stopniu utlenienia
Jod w jodkach jest pierwszym pierwszy stopniu utlenienia
2010-03-07T16:25:03+01:00
Wodór w wodorkach 1 wartościowy
Tlen w tlenkach 2 wartościowy
Chlor w chlorkach 1 wartościowy
Siarka w siarczkach 2 wartościowa
Brom w bromkach 1 wartościowy
Jod w jodkach 1 wartościowy
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T16:25:20+01:00
Wodór w wodorkach jest jednowartościowy.
Tlen w tlenkach jest dwuwartościowy
Chlor w chlorkach jest jednowartościowy.
Siarka w siarczkach jest dwuwartościowa.
Brom w bromkach jest jednowartościowy.
Jod w jodkach jest jednowartościowy.