Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:22:48+01:00
X- liczba świerków
y-liczba jodeł
rozwiązujemy w układzie równań (klamry { } )

{ x + y = 340
{x+ 80 = y


{x+y=340
{80=y-x


{x+y= 340
{y-x=80
____________

2y=420 / :2
y=210

x+210 = 340 / -210
x=130

{y=210
{x=130

LICZĘ NA NAJLEPSZY ;]
4 3 4
2010-03-07T16:24:17+01:00
X - sadzonki jodeł
x + 80 - sadzonki świerków
x + x + 80 = 340
2x = 340 - 80 = 260
x = 260/2 = 130
x + 80 = 130 + 80 = 210
odp
sadzonek jodel 130 , sadzonek świerków 210
4 3 4
2010-03-07T16:24:41+01:00
340-80=260
260/2=130
130+80=210 -sadzonki świerków
130- sadzonki jodeł

polecam się na przyszłość