Odpowiedzi

2009-10-22T09:31:44+02:00
Jan Paweł 2 może być moim autorytetem , ponieważ zrobił bardzo dużo dla ludzi.Pomagał biednym.Powinniśmy go naśladować w czynach i brać z niego przykład.:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T09:31:50+02:00
Jan Paweł II Jest wzorem do naśladowania.Był człowiekiem o wielki Sercu i Wiary w Boga.Swoje całe zycie powiezył Bogu.Pomagał ubogim i biednym.Papiez był autorytetem dla nas wszystkich,powinnizmy go naśladować i ufać\kochać Boga tak jak On.

Moźe to Ci coś pomoze,Ja miałam takie zadanie z Religi i dostałam -5 :P
1 1 1
2009-10-22T10:32:00+02:00
Ur. 18 maja 1920 w Wadowicach, zm. 2 kwietnia 2005 w Watykanie) – polski duchowny rzymskokatolicki, arcybiskup krakowski, kardynał, papież (16 października 1978–2 kwietnia 2005), sługa Boży Kościoła katolickiego, kawaler Orderu Orła Białego.

Poeta i poliglota, a także aktor, dramaturg i pedagog. Filozof historii, fenomenolog, mistyk i przedstawiciel personalizmu chrześcijańskiego.
an Paweł II chętnie spotykał się z młodymi ludźmi i poświęcał im dużo uwagi. Na spotkanie w Rzymie 31 marca 1985 roku, który ONZ ogłosiło Międzynarodowym Rokiem Młodzieży, napisał list apostolski na temat roli młodości jako okresu szczególnego kształtowania drogi życia (Dilecti Amici), a 20 grudnia zapoczątkował tradycję Światowych Dni Młodzieży[10]. Odtąd co roku przygotowywał orędzie skierowane do młodych, które stawało się tematem tego międzynarodowego spotkania, organizowanego w różnych miejscach świata (odbyło się ono również w Polsce – Częstochowa, 1991).
1 3 1