Odpowiedzi

2010-03-07T16:32:57+01:00
1. Co jesz na śniadanie?
a/ kanapki
b/ nie jadam śniadań
c/ coś słodkiego
d/ płatki
2. Co najczęściej pijesz w ciągu dnia?
a/ wodę
b/ herbatę
c/ cole
d/sok
3. Czy jesz słodki?
a/ tak i to dużo
b/ tak z umierem
c/ nie
d/ od czasu do czasu
4. Uprawiasz sport?
a/ nie
b/ tak
c/ tyle tylko co na wfie
d/ jestem sportowcem
5. Ile godzin dziennie śpisz?
a/ 0-3
b/ 4-6
c/ 7-10
d/ więcej niż 10
6. Co najczęściej jesz w ciągu dnia?
a/ owoce i warzywa
b/ fastfoody
c/ kanapki
d/ coś na szybko
7. Ile czasu spędzasz dziennie przed tv?
a/ prawie wcale
b/ prawie cały dzień
c/ od 3-5 godz.
d/ więcej niż 5.

Ps. dalej wymyśl coś sama, na ten podobny sposób ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:49:46+01:00
GWIAZDY TELEWIZJI I SPORTU

1. Ulubiony serial
a)Pierwsza miłość
b) M jak miłość
c) zbuntowani
d) Barwy szczęścia

2. Ulubiony aktor ( z wymienionych)
a) Barek Opania
b) Janusz Gajos
c) Paweł Małaszyński
d) Marcin Mroczek

3. Ulubiona aktorka
a) Małgorzata Korzuchowska
b) Joanna brodzik
c) Kasia Cichopek
d) Dominika Ostałowska

4. Ulubiony piosenkarz
a) Mrozu
b) michał wiśniewski
c) Danny
d) Pitbull

5. Ulubiona piosenkarka
a) Majka Jeżowska
b) Rihanna
c) Madonna
d) shakira

6. Ulubiony sportowiec
a) Mariusz Wlazły
b) Adam Małysz
c) Mariusz Korzeniowski
d) Michał Winiarski

7. Ulubiony sportowiec (kobieta)
a) Justyna Kowalczyk
b) Otylia Jędzrzejczyk
c) Milena Sadurek
d)

przepraszam ale nie mam czasu pisać więcej mam nadzieję że tyle wystarczy