Odpowiedzi

2009-10-21T20:28:33+02:00
Odpowiedź może być taka


Jak miałem tyle lat co ty nie było fajnie na świecie.W sklepach nic nie było i były długie kolejki .Nie było bondów.I takich kolorowych pudełek(telewizor).(Jak mieszkasz w bloku nie pisz tego)Nie było też czasami tak źle gdyż jak robiło się ciemno szliśmy na dwór i chowaliśmy się przed milicją w ogródku. To było fajne.

Z tych czasów zapamiętałem, że trzeba sie szybko ustawić w kolejce i liczyć na szczęscie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T20:57:53+02:00
Moi rodzice oraz dziadkowie pamiętają II wojnę światowa. Wtedy wszyscy Polacy byli dla siebie przyjaciółmi, bo mieli wspólną nadzieje na niepodległość. Wtedy liczyly sie inne rzeczy niz dzisiaj - nie pieniadze, nie najnowszy samochod czy komórka. Kilkadziesiąt lat temu najważniejsza była miłość, przyjaźń, pomoc i wsparcie. Bez tych uczuc nie byloby niczego. Wszyscy byli patriotami i myśleli zgodnie. Nawet dzieci walczyly w imie Ojczyzny. A teraz? Teraz patriotyzm jest rzadziej spotykany, to co bylo wazne kilka dekad temu teraz zeszło na drugi plan.