Rzymianie chętnie podejmowali wyprawy............................,w wyniku których przyłączali nowe....................

Źródłem ich sukcesów była dobrze wyszkolona .................................,której podstawową jednostką był..............

po opanowaniu Italii,rzymianie podbili wiele terenów położonych w basenie ................................ .............................................

dam naj lepszą

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:42:46+01:00
Rzymianie chętnie podejmowali wyprawy wojenne, w wyniku których przyłączali nowe prowincje.

Źródłem ich sukcesów była dobrze wyszkolona piechota, której podstawową jednostką był legionista.

Po opanowaniu Italii, Rzymianie podbili wiele terenów połozonych w basenie Morza Śródziemnego.
6 3 6
2010-03-07T17:08:59+01:00
Rzymianie chętnie podejmowali wyprawy wojenne,w wyniku których przyłączali nowe ziemie
Źródłem ich sukcesów była dobrze wyszkolona piechota ,której podstawową jednostką był legionista.
po opanowaniu Italii,rzymianie podbili wiele terenów położonych w basenie Morza Śródziemnego.
15 2 15
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T17:13:39+01:00
Rzymianie chętnie podejmowali wyprawy wojenne, w wyniku których przyłączali nowe prowincje. Źródłem ich sukcesów była dobrze wyszkolona piechota, której podstawową jednostką był legionista. Po opanowaniu Italii, Rzymianie podbili wiele terenów położonych w basenie Morza Śródziemnego.
15 1 15