Odpowiedzi

2010-03-07T16:44:28+01:00
V prostopadłościanu=3*4,2*5=63 cm³
P prostopadłościanu=2*3*4,2+2*4,2*5+2*3*5=25,2+42+30=97,2 cm²
Odp. W tym kartoniku zmieści się 63 cm³ soku. Pole powierzchni całkowitej tego kartonika wynosi 97,2 cm².
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:46:50+01:00
V = 3*4,2*5=63cm3
Pc = 2(ab+ac+bc)
Pc = 2(3*4,2 + 3*5 + 4,2*5)
Pc = 2(12,6+15+21)
Pc = 2*28,6
Pc = 97,2
4 5 4
2010-03-07T21:59:54+01:00
3cm × 4,2cm × 5cm = 63cm³
Odp1.: W tym kartonie zmieści się 63cm³ soku.

Pp= 2 × 3cm × 4,2cm
Pp= 25,2 cm²
Pb= 2 × 3cm × 5cm + 2 × 4,2cm × 5cm
Pb= 72,2 cm²
Pc= 97,4 cm²

Odp2.: Powierzchnia całkowita tego prostopadłościanu wynosi 97,4 cm².
3 3 3