Odpowiedzi

2010-03-07T16:42:29+01:00
Medal za udział w zawodach
Co u ciebie?
Urodziny naszego przyjaciela

Zdobyliśmy medal za udział w zawodach, to jest medal za udział w zawodach
Co u ciebie słychać? co tam jest u Ciebie?
Dzisiaj są urodziny naszego przyjaciela, Świętujemy urodziny naszego przyjaciela
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:43:17+01:00
1. dostaliśmy medal za udział w zawodach .
2. Co u ciebie słuchać ?
3. Odbeda sie urodziny naszego przyjaciela
8 4 8