Odpowiedzi

2010-03-07T16:43:01+01:00
Archeolodzy
biolodzy
ornitolodzy
seksuolodzy
endokrynolodzy
admiratorzy
rektorzy
operatorzy

w pierwszych pięciu wyrazach na końcówce występuje cząstka ''odzy'' a w trzech ostatnich - ''orzy''
2010-03-07T16:43:51+01:00
Archeolodzy,biolodzy,ornitolodzy,seksuolodzy,endikrynolodzy,admiratorzy,rektorzy,operatorzy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:44:07+01:00
Archeolodzy
biolodzy
ornitolodzy
seksuolodzy
endokrynolodzy
admiratorzy
rektorzy
operatorzy