Muszę opisać wybraną znaną rodzinę francuską.
Opisana ma być matka, ojciec i dzieci. Do każdego z nich ma być podane:
- imię,
- nazwisko,
- wiek,
- narodowość,
- miejsce zamieszkania (jeśli to człowiek zmarły, to miejsce śmierci),
- zainteresowania (co robi, praca itp).

Możecie napisać po polsku, sama sobie to już przekształcę ;).

2

Odpowiedzi

2010-03-07T21:30:03+01:00
Imie: Kartezjusz
nazwisko:Renatus
wiek: 31 marca 1596
Zmarł 11 lutego 1650
narodowosc: francja
miejsce zamieszkania francja (Descartes)
zainteresowania:
matematyka,fizyka
nigdy sie nie ozenił ale miał dziecko
Francine -córka
1635-1640).
ur.francja
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T03:03:59+01:00
Dalida ( piosenkarka -legenda francuskiej muzyki )
C’est dans le quartier de Choubrah du Caire, en Égypte, que naît Yolanda, fille d’immigrés italiens du début du siècle, second enfant de la famille Gigliotti, après son aîné Orlando, et avant son cadet Bruno.
Pietro, le père de famille, est violoniste à l’Opéra pendant que Giuseppina, la mère, s’occupe des enfants. Yolanda manifeste un goût pour l’art. On l’apprécie dans les représentations théâtrales du collège, mais c’est surtout son physique qui attire, et ce malgré de graves problèmes d’yeux qui l’obligent à porter longtemps des lunettes qu’elle finira par jeter par la fenêtre…
Une jeunesse ordinaire
Enfant de bourgeois aisés, Yolanda vit une enfance sans histoire, fréquentant une école catholique et grandissant comme toute adolescente, entourée de ses amis et de sa famille.
Dans la foulée, Yolanda, devenue Dalida, tourne pour le cinéma. D’abord pour le cinéma égyptien, ensuite pour le cinéma français, après qu’un réalisateur français, Marc de Gastyne, l’ait repérée. C’est à cette occasion qu’elle quitte, le 25 décembre 1954, l’Égypte et sa famille pour Paris.

rodzice Dalidy oboje nie zyja ,nie znalazlam wiecej zadnych info .
Dalida rowniez nie zyje ,zmarla w roku 1987 (bezdzietna)
brat Dalidy Orlando, do dzisiaj mieszka w Paryzu i zajmuje sie poszukiwaniem nowych talentow oraz nagrywaniem plyt muzycz.
à-propos drugiego brata - zadnych zmianek :(

.. podrzuce Ci jedna piosenke Daldy,abys wiedziala o kogo chodzi..
http://www.youtube.com/watch?v=bKg7LCRgwoQ