Mam kilka zadań plisss to na jutro kto pierwszy temu daje NAJJJJJJJJJJJJJJJJJ(ale ma być pożądne :P)przyroda dla klasy piątej wyd.nowa era cz.2
zad 10 str.7
w puste okienka wpisz cechy przystosowujące rośliny do zycia w miejscach suchych i nasłonecznionych (5 miejsc)(tylko maja być cechy a nie rosliny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
zad 12 str 8
zaznacz kolorem czerwonym zdiecia roslin nagonasiennych a kolorem czarnym okrytonasiennych
a)sosna - szyszka
b)bluszcz
c)mlecz
d)jakiś kwiatek :)
e)cyba swierk wiem że iglasty - szyszka
f)klon
g)kwiatek
h)drzewko liściaste
i)cos w podobie iglastego takie puszyste :P

2

Odpowiedzi

2010-03-07T17:10:19+01:00
Zadanie 10 str. 7
1. zmniejszenie powierzchni i liczby liści
2.silnie zgrubiała pokryta woskiem skórka
3.głęboko sięgający w glebę system korzeniowy
4.pokrycie liści włoskami
5.ograniczona liczba szparek w liściach

zadanie 12 str.8
pierwszy obrazek - kolor czerwony
drugi obrazek - kolor czarny
trzeci obrazek - kolor czarny
czwarty obrazek - kolor czarny
piaty obrazek - kolor czerwony
szósty obrazek- kolor czarny
siódmy obrazek- kolor czarny
ósmy obrazek - kolor czarny
dziewiąty obrazek- kolor czerwony

ja to tak zrobiłam:)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:44:05+01:00
Zadanie 10 str. 7
1. zmniejszenie powierzchni i liczby liści
2.silnie zgrubiała pokryta woskiem skórka
3.głęboko sięgający w glebę system korzeniowy
4.pokrycie liści włoskami
5.ograniczona liczba szparek w liściach

zadanie 12 str.8
pierwszy obrazek - kolor czerwony
drugi obrazek - kolor czarny
trzeci obrazek - kolor czarny
czwarty obrazek - kolor czarny
piaty obrazek - kolor czerwony
szósty obrazek- kolor czarny
siódmy obrazek- kolor czarny
ósmy obrazek - kolor czarny
dziewiąty obrazek- kolor czerwony
ja tak samo zrobiłam to pewnie dobrze beaz obaw
1 5 1