Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:52:23+01:00
St-stopnie

360st:2=180st
180st:3=60st
60stx2=120st
Odp.: Kąt ostry ma 60st, a rozwarty 120 st.

Liczę na naj!.:***
9 4 9
2010-03-07T16:55:52+01:00
Suma miar wszystkich katow w rownolegloboku =360
x=kat ostry
2x=kat rozwarty
Rownoleglobok posiada 2 katy ostre ktore maja takie same miary i 2 katy rozwarte tez o tej samej mierze.. a zatem

Tworzymy rownanie:
2x+x+2x+x=360
6x=360
x=60

60=kat ostry
2*60=120=kat rozwarty

Odp. Katy tego rownolegloboku to: 60, 120, 60, 120.
7 3 7
2010-03-07T16:58:34+01:00
Kąt ostry= x
kąt rozwatry =2x

kąt ostry= 360(stopni) : 6=60

kąt ostry= 60 (stopni)

kąt rozwarty=2 (razy) 60=120 (stopni)

jakby co to to 6 wzięłam z tąd że w rombie są 2kąty ostre i 2rozwarte a że ten rozwarty ma długość dwóch ostrych kątów to 2 rozwarte=4ostre + 2ostre=6;) :)
7 3 7