Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:55:17+01:00
Miłość jest piękna
Gdy tylko potrafimy ją zauważyć
Miłość jest cudem
który otrzymaliśmy od Boga
Miłość jest łzami
które nieraz wylewamy
Miłośc znaczy kochać kogoś do końca...
____________________________________________
lub
_________________________________________
Miłość zamyka oczy na wiele niedoskonałości...
To tak...jakbym była niewidoma
nie widzę wad ukochanej osoby....
To może właśnie dlatego...dlatego później tak cierpie...
Tęskniąć za tym co było doskonałe.... !
teraz tego nie ma !
2 3 2
2010-03-07T16:59:29+01:00
M jak Miłość, czy to słowo?
Czy to rzecz wielka?
Jak liść na gałęzi, który czeka na podmuch wiatru,
Tak ja czekam na twój uśmiech,
który rozwieje wszystkie smutki, jak mgłe
która osadza się i przesłania mi ciebie.
Jak bociany, które odlatują i przylatują,
tak ja czekam, aż ujrzysz mnie i przylecisz do mnie.
To uczucie między nami, nazywa się miłością...
Ta miłość musi przetrwać wieki...
Tak jak wieki czekałem na ciebie,
teraz chcę zostać na wieki z tobą...


Podoba się? ;d
1 1 1