Odpowiedzi

2010-03-07T16:53:33+01:00
Może coś takiego ?
http://bi.gazeta.pl/im/1/7374/z7374951X,Audrina-Patridge.jpg
Nie wiem czy ci się spodoba
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:55:02+01:00
W paincie cos takiego w formie jakiegoś śluzu ..:xD

albo takie
http://www.funnycoloring.com/img/avatar-2-b3119.jpg
1 5 1
2010-03-07T16:57:05+01:00
Ja bym naprzykłat jakieś niebieskie ciuchy lub niebieskie ogrodniczki na pewno musi strój być niebieski.Jakis ogon by się przydał długi.Jak masz długie włosy to warkocze spleść no i tam na biodra coś jakąś szmatę zakryć tak widziałam w avatorze.