Odpowiedzi

2010-03-07T16:58:13+01:00
Że chciałabym występować przed ogromną publicznością. Po pięknym występie chciałabym słyszeć gromkie brawa. Jest to moje marzenie od pięcioletniego dziecka, aż do dziś.

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T16:58:54+01:00
Moim największym marzeniem jest to, aby zostać tancerką, dlatego że ta praca jest ciekawa i mogę robić to co lubię. Będę się spotykać również z różnymi ciekawymi ludźmi i będę mogła udzielać wywiadu, występować w telewizji. Wtedy będę sławna.

Mam nadzieję, że pomogłam ;D
2010-03-07T16:59:17+01:00
Moim największym marzeniem jest to, aby zostać tancerką, dlatego że bardzo lubię tańczyć. Jest to dla mnie sposób odpoczynku. Taniec jest dla mnie odpowiedzią na wszystkie pytania oraz odzwierciedlła moje uczucia.