Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:06:06+01:00
-7(4x-2x+7)-(-8x-9y-10)= -28x+14x-49+8x+9y+10= -6x+9y-39

10(-11z+2y-6)-5(22-4y+8)= -110z+20y-60-110+20y-40=-110z+40y-210

-5(-0,2a+10b-4c)-(10-6+4a)= a-50b + 20c -10+6-4a= -3a-50b+20c-4
2010-03-07T17:41:29+01:00
-7 (4x-2x+7)- (-8x-9y-10)= -28x +14x -49+ 8x +9y +10= -6x+9y-39



10 (-11z+2y-6)-5 (22-4y+8)= - 110z+ 20y- 60-110+20y -40=-110z+40y-210




-5 (-0,2a+10b-4c)-(10-6+4a )= a-50b + 20c -10+6-4a= -3a-50b+20c-4