Odpowiedzi

2010-03-07T17:05:01+01:00
Lichen czestochowa
Lourdes, Covadonga, Fatima, Ars, Annency, Guadalupe, La Salette, Padwa
2010-03-07T17:32:36+01:00
Lourdes, fatima, padwa, ars, guadalupe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:34:22+01:00
Sanktuarium w ALTOTTING
Sanktuarium LA SALETTE
Sanktuarium Czrnej MAdonny
Sanktuarium GUADALUPE w górach Estemadur
sanktuarium , z którek przed wyjazdem do MEksyku Herman Cortez zabrał figurę Matki Bożej, tam również modlili się wielcy tego świata poraz Krzysztof Kolumb przed wyprawą do Ameryki.
Sanktuarium w Fatimie