Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:10:21+01:00
Miłośc
To bardzo piekne uczucie jest
powtarzaj zawsze sobie ten tekst.
A co to jest?
Nie wiesz?
To miłośc.
2010-03-07T17:11:49+01:00
"życie"
Zagadka niby łatwa,
lecz tratwa już odpływa..
Czas wydawał się długi,
lecz już minęła nasza chwila...
Serce lodem obkute,
który tak trudno rozbić..
Zostało tylko siąść w kącie,
i płakać powoli..
Pogodzić się z myślą,
że nikt nam nie pomoże...
Wspominać te chwile,
które wydawały się mądre..

2010-03-07T17:16:26+01:00
Gdybym była ptakiem małym,
jednym w świecie wielkim całym,
jadłabym okruszki chleba,
nic mi więcej nie potrzeba.
4 3 4