Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:12:53+01:00
Witajcie kochani rodzice!
Co u was słychać? Ja bardzo dobrze spędzam swój wolny czas. Wczoraj byłem w lesie, w którym zbierałem poziomki. Podczas wyprawy poznałem wspaniałego kolegę, z którym dzisiaj poszedłem na wycieczkę. Dzisiejsza wyprawa była cudowna. Poszliśmy nad staw i łowiliśmy ryby. Wyobraźcie sobie, że złowiłem trzy szczupaki! Pogoda jest wyśmienita. Cały czas świeci słońce, a niebo jest przejrzyste. Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku.
Tęsknię bardzo za Wami.

Ściskam - wasz Tomek.
2 5 2
2010-03-07T17:19:13+01:00
Kochani rodzice!
Na tej wycieczce jest wspaniale, mamy dużo ciekawych przygód i całą masę atrakcji. Organizujemy różne zawody, konkursy i ogniska.
PS.Serdecznie was pozdrawiam

Wasz:...........
1 5 1