Odpowiedzi

  • buUm
  • Początkujący
2009-10-21T20:44:24+02:00
63x3=189
189+(63:3)=210

odp.: 210m.
2009-10-21T20:44:30+02:00
63m:30=2,1m potrzeba na 1 spódnicę a na 110 trzeba 110 razy 2,1m=231m-czy coś tu nie jest pokręcone bo piszesz najpierw o spódnicach a potem o bluzach-napisz jesli zadanie zle jest napisane-rozwiaze jeszcze ci raz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T20:45:42+02:00
To w końcu bluz czy spódnic??

30 spódnic ------> 63 m
110 spódnic----->x

x=(110*63)/30
x=231 m

Odp. Na uszycie 110 bluz potrzeba 231 metrów tkaniny.