Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T17:14:01+01:00

Szanowny Panie Dyrektorze

Zwracam się do Pana z prośbą o zorganizowanie wycieczki do Puszczy Białowieskiej . Jak Pan zapewnie wie nasza klasa w tym półroczu miałą najwyższą średnią w szkole , z tego też powodu w ramach nagrody , której nie otrzymaliśmy chcielibyśmy wybrać się na wycieczke . Niestety nie mamy poparcia nauczycieli , dlatego też piszemy do pana ten list .Wyprawa Do Puszczy Białowieskiej poszerzyła by w znacznej ilości naszą wiedze na temat przyrody panującej na tym terenie.Równie chętnie napisaliśmy by sprawdzian po naszej wymarzonej wycieczce by sprawdzić swoją wiedze i zyskać zaskakująco wysokie oceny. Mam nadzieje że nasza prośba zostanie pomyślnie rozpatrzona.
Klasa IIb.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T17:25:46+01:00
Drogi panie dyrektorze szkoły pisze do pana ten list z prosba o zorganizowanie dla uczniow wycieczki do puszczy bialowieskiej.pierwszym powodem jest ze uczniowie powinni zobaczyc naturalne srodowisko i nauczyc sie ja szanowac. powinni tez zobaczyc zwierzeta
1 1 1