Kontener ma następujące wymiary: szerokość 2,5m, długość 12m, wysokość 3m.Jaką maksymalną liczbę skrzyń o wymiarach:2m x 1,5m x 0,5m można załadować do tego kontenera?



PROSZĘ POMÓŻCIE MI JA TEGO NIE ROZUMIEM I MAM TO NA JUTRO!! INACZEJ DOSTANE 1. PROSZĘ.DAJE NAJ.!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:15:59+01:00
V1=2,5*12*3
v1=90m^2
v2=2*1,5*0,5
v2=1,5m^2
90/1,5=60
"Odp. Mozna załadować 60 skrzyń
1 5 1
2010-03-07T17:16:19+01:00
2,5*12*3=90
2*1,5*0,5=1,5
90/1,5=60(tyle skrzynek się zmieści)