Odpowiedzi

2010-03-07T17:20:50+01:00
Międzynarodowy Festiwal Chopinowski
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:56:46+01:00
Festiwal „Chopin w barwach jesieni"
Festiwal Muzyczny "Chopin i jego Europa"
"Międzynarodowy Festiwal Chopinowski"
OPEROWE FASCYNACJE CHOPINA
3 5 3
2010-03-07T19:46:40+01:00
Miedzynarodowy konkurs pianistyczny im.Fryderyka Chopina
Miedzynarodowy Festiwal Chopinowski
Dni Fryderyka Chopina
;)
2 4 2