Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:26:50+01:00
A) V = 2cm * 0,5cm * 10cm = 10cm^3
Pp = 2 * 2cm * 0,5cm + 2 * 0,5cm * 10cm + 2 * 10cm * 2cm = 52cm^2

b) V = 1,2cm^3 = 1,728cm^3
Pp = 6 * 1,2^2 = 8,64cm^2
2010-03-07T17:27:03+01:00
Zad.1
a) P=2Pp+Pb
2cm=20mm
1dm=100mm
5mm
Pp=20*100=2000mm²
Pb=2*20*5+2*100*5=200+1000=1200mm²
Pc=2*2000+1200=4000+1200=5200mm²

V=a*b*c
V=20*100*5=10000mm³

c)P=6*a²
P=6*1,2²=6*1,44=8,64cm²

V=a³
V=1,2³=1,728cm³