Odpowiedzi

2010-03-07T17:21:38+01:00
Jest mu to bardzo przydatne bo może wtapiaać sie w otoczenie chroniąc się przed drapierznikami .
1 1 1
2010-03-07T17:22:53+01:00
Kameleon ma takie właściwości gdyż dzięki zmianie kolorów może on uniknąć złapania przez drapieżników i umożliwia mu to lepsze polowanie na owady.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:25:24+01:00
Kameleon zmienia barwę ciała ponieważ się kamufluje,a potrzebne jest to mu do tego aby inne zwierzęta zagrażające jego życiu nie zauważyły go ponieważ będzie zmieniał swoją barwę na barwę otaczającą go w danej chwili.