Odpowiedzi

2010-03-07T17:22:40+01:00
Jezus powołał dwunastu mężczyzn, których przygotowywał do głoszenia jego nauk i którzy mieli go reprezentować w późniejszym okresie. Imiona pierwszej grupy apostołów można znaleźć u Mateusza . Nie wiem czy to, ale może sie przyda
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:54:48+01:00
Jezus powołał dwanasie osób (męszczyzn), których przygotowywał do głoszenia jego nauk , głoszenia ze jezus istnieje i którzy mieli go reprezentować w późniejszym okresie. Imiona pierwszej grupy apostołów można znaleźć u Mateusza .