Odpowiedzi

2010-03-07T17:28:19+01:00
W 2036 roku Bedzie Super swiat wszyscy beda mieli szybowce psy beda jedzily samochodani i kroliki jezdzily by na rolkach w domach byly by 120 calowa telewizory , skutery do jezdzenia po sklepach nie bylo by pracy chodowano by drzewka z pieniedzmi na obied bylyby lody i czekolada a zeby sie przeniesc do innego miejsca uzywalo by sie teleportera kiedy sie spi to sie chudnie nie bylo bo choryb wystarczy z chory zje lody i jest zdrowy !!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:29:50+01:00
W 2036 r. zabraknie wody na świecie.Jednak Chińczycy wymyślą wodę w proszku, jednakże będzie problem w czym ją rozpuścić. Z każdej strony zaczną zlatywać się kosmici, którzy będą próbowali nam pomóc. W Polsce skończą się remonty dróg i nie będzię dziur ;] Nastąpi rewolucja filmowa: Skńczy się "Moda na sukces" ;] Ludzie zaczną produkować latające samochody.