Przetłumaczcie mi to.
I belive that your problem is serious but I think that you can work out it easly!
I think you can please your friends or parents to help you. I'm sure they agree! Tougether you do it well and quicly.
If you don't want help from your friends you can say your teacher that you aren't prepare. I think he'll understand.
You can give up your meeting, stay at home and leran.
It's your decision.Best wishes.

2

Odpowiedzi

2010-03-07T17:27:40+01:00
I belive that your problem is serious but I think that you can work out it easly!
I think you can please your friends or parents to help you. I'm sure they agree! Tougether you do it well and quicly.
If you don't want help from your friends you can say your teacher that you aren't prepare. I think he'll understand.
You can give up your meeting, stay at home and leran.
It's your decision.

Wierzę, że problem jest poważny, ale myślę, że można pracować na to łatwo!
Myślę, że można poprosić twoich znajomym lub rodziców do pomoc. Jestem pewien, że się zgodzą! Razem zrobisz to dobrze i szybko.
Jeśli nie chcesz pomocy od swoich przyjaciół można powiedzieć twojemu nauczycielowi, że nie przygotowujemy. Myślę, że zrozumie.
Możesz zrezygnować ze spotkania, zostań w domu i ucz(się).
To twoja decyzja.

Najlepsze życzenia
[name]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:30:06+01:00
Wierze, ze twoj problem jest powazny ale mysle ze powinnas pracowac prosto.mysle ze powinnas poprosic swoich przyjaciol albo rodzicow-pomoga ci.jestem pewna ze sie zgodza.wspolnie zrobicie to dobrze i szybciej.jesli nie chcesz pomocy od przyjaciol powiedz nauczycielowi ze nie umiesz sie przygotowac.Mysle ze zrozumie. mozesz pozucic spotkanie, powinnas zostac w domu i sie uczyc.to jest twoja decyzja. powodzenia!