Odpowiedzi

2010-03-07T18:01:51+01:00
Szkola -pomagam innym chodze do kociola wspieram przyjaciol
parafia -pomoc innym, nie obojetnosc na ludzkom krzywde
diecezja-nauka praca
1 3 1
2010-03-07T19:42:02+01:00
Nauka i pomoc blizniemu
wspolna troska o dobro
praca
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:09:15+01:00
Pomoc innym oraz postępowanie jak chrześcijanin - szkoła
wspólnoty, katolickie stowarzyszenie młodzieży, wolontariat- parafia i diecezja