Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:27:50+01:00
Sosna małe szyski, igły po 2 na pęczkach
modrzew malutkie szyszki długo są na drzewie,igły opadaja na zimę
świerk szyszki stoja nie znajdzie sie ich całych po drzewem, igły [niewiem jakie chyba ostre]
jodła szyki zwisaja, igły maja 2 białe paski

licze na naj..! bo 1 odpowiadałam
6 3 6
2010-03-07T20:25:00+01:00
Podam Ci jeszcze przykłady gatunku sosny. jodły i jałowca ; )

Sosna limba-jest w Polsce gatunkiem chronionym. Występuje w Tatrach. Rośnie do granicy górnego regla. Jest bardzo odporna na mróz.

Jodła pospolita-tworzy lasy w Górach Świętokrzystkich i Karpatach. Łatwo poznać ją po szyszkach wznoszących się pionowo w góre.

Jałowiec pospolity-to krzew występujący w suchych borach. Ma granatowe , mięsiste łuski nasienne, tworzące tak zwane szyszkojagody..

2 3 2