Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:32:25+01:00
Zad1
Dane:
T = 2 s
λ = 4m
Rozw.:
λ = V × T
V = λ /T = 4m / 2 s = 2 m/s
Zad2
Dane:
V = 10 [m/s]
f = 2 [Hz] = 2 [1/s]
Rozw.:
λ = V × T
T = 1/f
λ = V/f =10 [m/s] /2 [1/s] = 5 m
7 4 7
2010-03-07T17:34:35+01:00
Zad.1
dane: szukane:
t: 2s V: ?
s: 4m
rozwiazanie:
V=s/t
v=4m:2s
V=2 m/s
odp:predkosc rozchodzenia sie fali to 2m/s
4 2 4
2010-03-07T17:37:49+01:00
Zad1
Dane szukane
T= 2s v=?
(lambda) =4m

v=(lambda)/T
v=4m/2s
v= 2m/s

zad2
dane szukane
v=10m/s (lambda)=?
f=2Hz=2 1/s
v=(lambda)/ T
v=(lambda)/ 1/f
(lambda) =v/ f/1
(lambda)=10m/s / 2 1/s
(lambda)=5m
4 3 4