Odpowiedzi

2009-10-21T20:57:38+02:00
Zamień na milimetry kwadratowe
a 6 cm kwadratowe = 600mm²
b2,5 cm kwadratowe =250mm²
c 1 dm kwadratowy =10000mm²
d 0,007 dm kwadratowe =70mm²
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T20:57:48+02:00
A 6 cm kwadratowe =6cm²*100mm²=600mm²
b2,5 cm kwadratowe =2,5cm²*100mm²=250mm²
c 1 dm kwadratowy =1dm²10000mm²=10000mm²
d 0,007 dm kwadratowe =0,007dm²*10000mm²=70mm²
19 4 19