Odpowiedzi

2010-03-07T17:35:51+01:00
Ja to rozumiem tak
"Kiedy pozwalasz sie oswoic musisz się liczyć ze łzami"
bo kiedy ty pozwalasz sie komus oswoic czyli ze podpasowujesz sie do kogos to ten ktos potem tobą zaczyna manipulować i raniać :)
1 1 1
2010-03-07T17:36:06+01:00
To zdanie pochodzi z książki Mały książę. Chodzi o to że w tym znaczeniu oswoić się to połączyć się wiezią zaprzyjażnić stać się dla kogoś jedyny w swoim rodzaju. A łzy oznaczaja to że np. jak ten przyjaciel wyjeszie czy odejszie to jest Ci smutno, jesteś zraniony.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:38:08+01:00
Mały książę ???

oznacza że jeśli wybierzemy kogoś aby go oswoić , zaprzyjaźniamy się z nim to stajemy się za niego jakby odpowiedzialni.Nie dbając o tą przyjaźń możemy zranić drugiego człowieka . Więc kiedy pozwalasz się oswoić licz się z tym że druga osoba może cię zawsze zranić.
4 2 4