Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:37:07+01:00
Jaskini Bielskiej na Słowacji
Tunel lawowy w Hawajskim Wulkanicznym Parku Narodowym.
jaskini lawowej – tzw. tunelu lawowego, Idaho, USA

Polska:
najdłuższa – Jaskinia Wielka Śnieżna w Tatrach Zachodnich o długości 22 km
najgłębsza – Jaskinia Wielka Śnieżna w Tatrach Zachodnich o głębokości 824 m.
Świat:
* najdłuższa – Jaskinia Mamucia (Mammoth Cave) w USA o długości około 563 km;
* najgłębsza – Jaskinia Krubera (Jaskinia Woronia) w Gruzji (Abchazja) o głębokości 2191 m.


mam nadzieje ze sie przyda .
pozdroo ; ]
28 4 28
2010-03-07T17:40:04+01:00
Najgłębsze
krubera Gruzja 2191m
IIIyuzia mezhonogo snezhnaya Gruzja1753m
34 1 34