Odpowiedzi

2010-03-07T17:42:34+01:00
Jan Paweł II,
to papież - polak,
jego długie lata posługi,
znał go każdy przedszkolak.
Lecz zszedł z tego świata,
dnia 2 kwietnia,
zabrano go do wszechświata,
gdyż minęła posługa długoletnia.

Mam nadzieję, że pomogłam :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:44:59+01:00
Z woli boskiej z ludu polskiego
wybrales Panie Ojca Swietego.
Wiedziesz Go Boze najciezsza z drog
przeto wspomagaj, by isc nia mogl.
Uslysz Panie, glos ludu Bozego,
kornej prosby wysluchac chciej.
Strzez i chron Jana Pawla Drugiego
i w opiece Go zawsze miej.
Niech Matka Twoja, nasza Krolowa,
Ojca Swietego w zdrowiu zachowa,
By nie zabraklo Mu nigdy sil,
By jak najdluzej Opoka byl.
Uslysz Panie, glos ludu Bozego,
kornej prosby wysluchac chciej.
Strzez i chron Jana Pawla Drugiego
i w opiece Go zawsze miej.
1 5 1