Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T17:44:50+01:00
Pozytywne to:
-budowa oczyszczalni ścieków,
-wprowadzanie urządzeń odpylających,
-używanie bezsiarkowych i bezołowiowych paliw,
-sadzenie pasów zieleni,
-optymalne nawożenie,
-rolnictwo ekologiczne,
-stosowanie alternatywnych źródeł energii oraz budowanie przejść dla zwierząt -nad autostradami.

a negatywne to:
-efekt cieplarniany,
-dziura ozonowa,
-stres,
-zmniejszenie tlenu (wycinanie lasów),
-polowanie na różne gatunki zwierząt przyczyniając się do ich wyginięcia,
-Środowisko jest zanieczyszczone silnie trującymi substancjami, wywołującymi zmiany w organizmach żywych, jak rtęć, ołów, azbest, tlenek węgla i dwutlenek siarki.
-kwaśne deszcze .
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:47:28+01:00
Poytywny : zakładanie parków narodowych, sadzenie drzew, recykling, elektrownie wodne, tworzenie rezerwatów,
Negatywny : emisja spalin, gazów, wylewanie odpadów do jezior, wycinanie lasów, kłusownictwo, powstawanie dróg, wysypiska śmieci, stosowanie środków ochrony roślin,
1 3 1
2010-03-07T18:31:23+01:00
Do pozytywnych można zaliczyć:
-budowa oczyszczalni ścieków
- używanie bezsiarkowych i bezołowiowych paliw
- sadzenie pasów zieleni
- rolnictwo ekologiczne
- alternatywnych źródeł energii

Do negatywnych:
- efekt cieplarniany
- dziura ozonowa
-wycinanie lasów
- budowa dużych ośrodków przemysłowych
- zaśmiecanie środowiska
- budowa dróg i autostrad
27 2 27