Odpowiedzi

2010-03-07T17:43:26+01:00
Różni się. W wspólnocie naszego Kościoła każdy jest członkiem wielkiej Bożej rodziny. Jezus uczył nas życia w dobrze, tolerancji. Potrzeba niesienia pomocy.
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:40:00+01:00
Wspólnota koscioła-jesteśmy członkami kościoła i mamy prawo uczestniczyć w jego życiu, organizuje się spotkania wspólnoty kościoła tam rozmawia się na tematy jakiś remontów a kościele, na co przeznaczyć pieniądze. Ludzie również modlą się tam.
Może być też np. wspólnota mieszkaniowa różni się to tym że w wspólnocie kościoła rozmawia się o Bogu oraz kościele a w wspólnocie mieszkaniowej o życiu ludzi na osiedlach, co zmienić na co przeznaczyć pieniądze, więc jak widać różnica opiera się na temacie rozmów.
Mam nadzieje że przyda się moje kilka zdań ;))
23 4 23