Odpowiedzi

2010-03-07T17:47:25+01:00
-miejsce
-czas
-data
- kontakt
- jakaś nagroda musi byc za coś tam (jak coś zginęło)
35 4 35
2010-03-07T17:48:10+01:00
- czas
- kiedy to sie zdarzylo
- kontakt (nr telefonu albo adres )
- zdjęcie lub opis
- cel
- ewentualna cena
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:51:56+01:00
Ogloszenie powinno zawierac tak jak pisales kiedy, gdzie, o ktorej, w jakiej sprawie , do kogo sie je kieruje czy do mieszkancow czy do kogos innego,miejscowosc w ktorej ma sie to odbyc
50 4 50