Przetłumacz na polski:

Hi Tom,
I'm in Szklarska Poręba now. I'm staying in a nice guest house. I'm here with my mother and my mother's friend. We're having a great time here. I'm sunbathing now. The weather is great. We visited museums yesterday.

3

Odpowiedzi

2010-03-07T17:50:06+01:00
Cześć Tom.
Jestem w Szklarskiej Porebie. zatrzymałam sie w miłym domu goscinnym.Jestem tutaj z moja mamą i jej przyjacielem. Świetnie spędzamy tutaj czas. Teraz sie opalam. Pogoda jest świetna. Wczoraj byliśmy w muzeum.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:50:11+01:00
Czesć Tom
Ja jestem w Szklarskiej Porębie teraz. Ja zatrzymałam się w ładnym, gościnnym domu. Ja jestem, z moją mamą i z mojej mamy przyjacielem. My spędzamy (mamy) świetnie czas. Teraz się opalam. Pogoda jest świetna. My byliśmy(odwiedziliśmy) muzeum wczoraj.
Najlepsza? (:
1 5 1
2010-03-07T17:57:11+01:00
Cześć Tom(Tomek)

Jestem teraz w Szklarskiej Porębie.Zostaje w miłym pensjonacie.
Jestem tu z moją mamą i jej przyjacielem.Spędzamy tu bardzo miło czas.Właśnie się opalam.Pogoda jest świetna. Wczoraj odwiedziliśmy muzeum.

;)
1 5 1