Odpowiedzi

2010-03-07T17:51:37+01:00
1. Zboże i berberys.
2. W biologii destruenci to grupa organizmów w biocenozie rozkładająca martwą materię organiczną: opadłe liście, uschłe trawy, martwe zwierzęta, resztki drzew, kał. Dzięki działalności destruentów cała energia zawarta w związkach organicznych zostaje wykorzystana, bowiem te związki zostają rozłożone na związki nieorganiczne. Uwolnione związki nieorganiczne wracają do przyrody i zostają ponownie pobrane przez rośliny.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T17:52:05+01:00
1.pszenica
2.Destruenci to specyficzna grupa żyjątek, która zjadając padlinę, rozkłada ich ciała do związków prostych.
1 3 1