Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:00:46+01:00
-> narządy czepne (przyssawki lub przyssawki i haczyki),
-> brak układu pokarmowego (subst. odżywcze wchłaniają całą powierzchnią ciała)
-> oddychanie beztlenowe
-> obojnactwo
-> produkcja milionów jaj
-> ciało może składać się z kilku tysięcy członów
-> dojrzałe człony odrywają się i są wydalane na zewnątrz wraz z kałem
->brak układu krwionośnego
24 4 24
2010-03-07T18:11:05+01:00
Przyssawki,haczyki,jedzenie naszego przetrawionego jedzenia,ciało pokryte grubym oskórkiem chroniącym go przed działaniem soków trawiennych,oddycha beztlenowo,rozmnaża się płciowo,więcej nie wiem
5 3 5