Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:56:48+01:00
n×25 - liczba róż
(n+5)×50 - liczba goździków
Aby obliczyć liczbę kwiatów należy utworzyć równanie a następnie wyłączyć wspólny czynnik przed nawias:
25n + (n+5) × 50 = 25n + 50n + 250 = 25(3n + 10)

LICZĘ NA NAJLEPSZA ;]
172 4 172
2010-03-07T18:02:21+01:00
N*25 ilość róż
n+5*50-ilość goździków

n*25+5+n*50-ilość wszystkich kwiatów
* - mnożenie
86 4 86