Odpowiedzi

2010-03-07T18:25:18+01:00
1 wyliczanie obwodu pierwszego stołu

2m +2m + 2π1^2m =4m +2πm= 10,2831851m

2 wyliczanie ob. drugiego stołu

2π1,35^2m=2π1,8225m=11,45110522m

pierwszy obwód - drugi ob.=1,167920122m
-----------------------------------------------------------
odp.:obwód pierwszego stołu-10,2831851m
obwód drugiego stołu-11,45110522m

róznica(może być w częściach milionowych niedokładna)
=1,167920122m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T18:25:41+01:00
A1- 2cm---- bok kwadratu
d1= 2cm---- średnica 1 stołu
r1= 1/2d= 1cm
d2= 2,7 cm- średnica 2 stołu
r2= 1/2 d= 1,35cm
π= 3,14

P1 kwadratu= a*a= 2*2= 4 cm²

Pole koła= π r²

Pole 1 koła= 3,14* 1cm²=3,14 cm²
Pole 1 koła+ pole1 kwadratu= 3,14 +4= 7,14 cm2

Pole 2 koła= 3,14* 1,35 cm ²= 5,72 cm ²

Pole1- pole 2= 7,14- 5,72=1,42 cm ²